Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Kathy Överby Nilsson - 20 maj 2012 18:34

från det påhopp som lämnades som en kommentar. För det första så anser jag att det är direkt korkat att lämna sådana kommentarer utan att känna till situationen. För det andra så tycker jag det är fegt att inte lämna ut sitt namn. För det tredje så är det än mer korkat att skriva som om att man kände till situationen. OM man kände till den så skulle man veta att det finns myndigheter inkopplade.


Eftersom jag har din IP adress så kommer den att lämnas till myndigheterna som lätt kan få fram namn och adress. För dina påhopp gäller ju inte bara mig. 


Har du nåt du vill säga så kan du göra det direkt till mig. Du får en chans att be om ursäkt!


//Kathy


Av Kathy Överby Nilsson - 20 maj 2012 07:40

Att vända ut och in på mitt privatliv är inget jag gör heelt frivilligt.. Tänker jag inte göra nu heller, men min kära bror tycker att det verkar konstigt om jag inte berättar något iallafall. Så som det lydiga lillasystern jag är...För de som är vänner med mig på FB så såg de säkert igår att jag skrev att jag numera bor i en lägenhet i Charlottenberg. Och precis så är det. Jag och flickorna flyttade hit för någon dag sedan. Jag och Felicia har sovit i lägenheten i tre nätter och småflickorna två. Anledningen till våran flytt kommer jag inte att skriva om här. Vi hade bestämt detta för ganska längesedan att flytta isär. Väntade bara in "rätt" lägenhet. Vi hade turen att få en fyra till slut. =) Småflickorna delar rum, jag och Felicia har varsit.Nu har jag iallafall berättat att jag och min man -vi är gifta- har flyttat isär.//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards