Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

S E M E S T E R!!!!!!!!! =)

Av Kathy Överby Nilsson - 15 juli 2012 23:59

Nu har även jag tagit nån typ av semester. Och det är välbehövligt kan jag säga. De sista veckorna har jag varit väldans sliten. Kan somna nästan där jag står. Så det här ska verkligen bli skönt!!


Just den här veckan har jag faktiskt fått  HELT barnledigt!! Det känns jättekonstigt. Är inte van att vara utan barnen så länge. Men ska verkligen ta tillfället i akt och vila upp mig rejält. Inte alla som kan få vara  barnledig en hel vecka, så jag vet verkligen att jag är lyckligt lottad. Nu är det inte så att barnen är slitsamma. Men ibland kan man behöva att få vara sig själv. Bara tänka på sig själv.

Jag vet inte om jag någon gång har varit helt ledig. Nånsin!! Så jag har liiite problem med att veta vad jag ska hitta på dessa dagar. Kan ju inte sova en vecka?! Inte heller bara städa, vilket jag ofta gör. Passade på att städa under veckan som var bara för att jag inte ska kunna göra det den här veckan.

Jag har några möten inbokade under veckan. Men inget som varar i flera timmar. Har funderat på om jag ska göra slag i saken och åka runt i kommunen och besöka våra sevärdigheter. Vi har så mycket fint i vår kommun. Men jag är väldigt dålig på att besöka dessa verksamheter. Så jag tror det får bli en rundtur i kommunen en dag!! =))


Har några vänner som tycker att jag äter dåligt. Och det lär ju inte bli bättre den här veckan då jag inte MÅSTE laga mat. Men var och handlade mina älskade knäckebrön förut. Och Bregott!! Köpte även tre microrätter!! Så jag kommer ju att äta iaf. Och som min mamma sa; knäckebröd är bättre än inget alls!!  Så sant, så sant!!

Har lovat att jag ska lägga upp min middag på FB så det faktiskt syns att jag äter. Jag själv tycker inte att jag äter dåligt. Men kanske min kost är lite enformig?! Och hade jag ätit riktigt dåligt så hade jag mått riktigt dåligt...och även rasat i vikt. Och jag mår bra...vikten är stabil!! =)) Så mina vänner behöver inte vara oroliga egentligen! =)

Men det glädjer mig att jag har vänner som bryr sig.......=) Love you!!


Nu ska jag slappa som bara den i soffan!!


Ha det bäst!


//Kathy




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kathy Överby Nilsson - 30 januari 2015 07:50

Förra veckan kunde jag inte gå på Tabatan... Hade ett möte som var prioriterat. Så helt plötsligt fick jag inget för mig på en hel vecka... =( Massa jobb blev det istället. Så RÖRT på mig har jag gjort, men inte på rätt vis!! Jag behöver ha någon som...

Av Kathy Överby Nilsson - 12 januari 2015 20:16

Nu sitter jag på golvet på min rosa yogamatta. SVETTAS!!    Har precis kört ett Tabatapass på ca 45 minuter... Via Youtube! Blir inte riktigt det samma som att vara i grupp, men det funkar. Klarade inte alla övningar. Men det är väl bara att fortsä...

Av Kathy Överby Nilsson - 11 januari 2015 19:32

Nu har det ju ändå gått några dagar sen Tabatan. Jag hade blivit sååå varnad för träningsvärk. O det ska Gudarna veta att jag har haft träningsvärk...men inte så illa som jag trodde. Redan på torsdag efter passet så hade jag värk lite här och var. ...

Av Kathy Överby Nilsson - 9 januari 2015 10:39


Ja då har man gjort ett Tabatapass. Det var slitsamt och jävligt kul! =) Helt klart kommer jag att fortsätta. Hade innan blivit mycket "varnad" för en träningsvärk från helvetet... Klart jag känner i kroppen idag att den gjort rörelser den inte rikti...

Av Kathy Överby Nilsson - 8 januari 2015 09:38

Har inte skrivit på evigheter!!! Så jag kände att det var dags nu =) Det är ju nu ett nytt år...jag ser verkligen framemot detta nya år. Jag har inga politiska uppdrag kvar. Har avsagt mig allt. Har heller inga fackliga uppdrag kvar. Jo, jag sitter...

Skapa flashcards