Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Kathy Överby Nilsson - 2 februari 2013 15:22

En fortsättning på mitt förra inlägg om min syster.


Och ja suck! Hon har en tendens till att vilja polisanmäla människor till höger och vänster. Mig veterligen så händer det inget med dessa anmälningar. Men hon verkar tro att de flesta är rädda för polisen. Som man känner sig själv känner man andra, sägs det.


Just nu har jag fått ett sms från henne där hon berättar att hon tänker anmäla mig för övermäktigt förfarande.


Jag ber henne gång på gång att skaffa sig ett liv.


På allvar tycker jag synd om en människa som håller på så här! Den människan kan inte må bra?!


Och helt ärligt förstår jag inte varför hon håller på så här. Om hon inte vill ha med mig att göra, så är det här ett konstigt sätt att visa det. Kanske hon vill ha min hjälp? Hon kanske behöver sin syster stöd?


Ja inte vet jag! Anledningen till att jag skriver om detta är för att få henne att fatta att jag har fått nog av hennes dumheter. När hon läser om sitt oroväckande beteende så kanske hon förstår att hon behöver ta itu med sitt liv!!

Av Kathy Överby Nilsson - 2 februari 2013 14:20

Jaha!!

Då fick jag ett samtal från min ÄLSKADE SYSTERDOTTER som talade om för mig att jag inte får skriva om henne på min blogg. Hmm....Jo men det har hennes mamma -min syster- bestämt.

Undrar varför?

Kan tänkas att det är för att det är jobbigt att läsa om att jag och HENNES dotter har ett bättre förhållande än vad de har?! Jag vet inte! Men det är ju bara att ge faan i att läsa!!! Eller?


Men jag kommer att fortsätta att skriva om min systerdotter. Jag skulle aldrig skriva något utan att fråga henne först!! Så KARI!! Din dotter har inga problem med att jag skriver om henne!! Hon har nämligen godkänt det! Precis som hon godkänt det här!


Och hur du kan tala om för din dotter om vad som står på MIN Facebook sida är märkligt, då den är låst! Du kan inte se vad som skrivs där. Endast i de inlägg där jag taggat din dotter.


Kanske dags att skaffa sig ett liv??

Ovido - Quiz & Flashcards