Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Kathy Överby Nilsson - 29 maj 2013 22:11

Imorgon ska jag få dos nummer två! =) Det känns bra. Idag har yrheten börjat komma tillbaka. Vilket gör mig bekymrad. Har varit väldigt trött o slö idag. Stickningarna i armen har även kommit tillbaka.


Jag har varit pigg sedan lördag. Visst liiite huvudvärk, men inget som har varit superduper jobbigt. Men så idag så började detta helvetet igen... =( Betyder detta att min kropp behöver mer än 500 mg järn/vecka för att kunna bygga upp ett förråd? Är det lixom "slut" ? Suck! =( Ja det får jag väl svar på imorgon....


Någon som kallade sig "Doktor" har skrivit till mig här på bloggen. Denne ville tala om att Blodbrist inte handlar om att man har för lite blod... Och att oftast beror blodbrist på att man dricker för mycket alkohol....


Ja du "Doktorn".... Jag väljer att lägga ut en länk till dig så du kan läsa på om vad Blodbrist beror på. Men tackar dig för "upplysningen"! =)


www.1177.se/Varmland/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Blodbrist


Jaja...Hoppas att dosen imorgon ger effekt! =)


För övrigt så är det underbart att sommaren har kommit! =)))


//Kathy



Skapa flashcards