Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Kathy Överby Nilsson - 17 juni 2013 22:27

I förra inlägget skrev jag om att jag är på gång efter dessa månader med orkeslöshet.

Och jag är verkligen på gång! =)

I ett annat inlägg skrev jag om hur man vet om man är pigg!

Jag tror jag snart kan svara på den frågan! =)


På torsdag är det dags för B12 spruta nr 3. Då är det bara 2 sprtor kvar sen. =) Det ska ju även tas prover. De proverna måste vara väldans positiva! =) Jag börjar känna igen mig själv!! =)))


Numera behöver jag inte vila flera gånger om dagen för at orka med helt vanliga sysslor. Jag har återigen börjat städa på ett helt annat sätt. Under dessa jobbiga månader har jag bara känt det som ett tvång att städa, nu är det roligt igen.=) Och jag behöver inte VILA!!! =)

Idag tog jag med mig barnen o gick till Konsum. Det är inte långt alls, men jag har inte haft orken förut! Men Idag gjorde jag det! Utan att behöva vila när vi kom hem. Istället ställde jag mig o stekte ett berg med våfflor. Livet börjar kännas underbart igen! =)


Sen var det minnet då.... Jag blev SÅ glad idag när Fanny bad mig hämta nåt när jag ändå var på ett ställe. Och jag kom ihåg det, fast jag gjorde annat innan jag kom tbx. Och mitt ärende var ju något annat. Men jag kom ihåg båda två sakerna! =) Det har blivit bättre. Igår var jag på ett möte. Jag skrev visserligen ner vad som blev sagt. Men skulle någon fråga mig så skulle jag nog kunna svara på det. =))))


Och nu det kanske mindre viktiga egentligen. Om jag går ner i vikt?! Jag äger ingen våg, så jag VET inte! Men när jag ställer mig framför spegeln kan jag nog se i ansiktet och på nyckelbenen att jag är på väg ner. Det är ju egentligen på magen jag vill gå ner....men det kommer väl.

Äter äcklig havregrynsgröt nästan varje morgon. Inga knäckebröd på evigheter.


Jaa....jag börjar känna igen mig! =) Det här är jag! Inte en orkeslös o lättirriterad kvinna. Jag är en glad o positiv kvinna med skinn på näsan



//Kathy

Skapa flashcards