Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Kathy Överby Nilsson - 25 juni 2013 23:22

Nu är det ett tag sen jag bloggade!


Jag mår helvetes jävla bra!! =) De där sprutorna är verkligen vad jag behövt. De är väl inte så jädrans roliga att få men...va fasen!?!? Jag mår ju bra! Piggare o framförallt gladare. Undrar om omgivningen märker av det...JAG märker det! Jag blir inte lika fort irriterad. Tjaffsar inte om småsaker längre. Är, enligt mig själv, mycket lugnare. Och det är positivt för både mig o alla runt omkring mig.


Jag har blivit SÅÅ duktig på att äta mat. Har inte ätit knäckebröd alls! Jag försöker ju få i mig den där äckliga gröten. Men härom dagen gav jag upp. Det är så vidrigt. Har fått förslag på olika recept...men tror jag väntar lite med det. Har verkligen plågat i mig gröten på morgonen. Så ska det inte vara. Nu har jag börjat med yoghurt. Jag dumpade tidigare på yoghurt...men jag testade, det gick bra. Har även börjat äta smörgås. Grovt bröd. Jag har börjat ha med mig smörgås i väskan. Ja, det börjar kännas hoppfullt igen.


När det gäller viktnedgång så har jag fortfarande ingen aning om vad jag väger. Men jag TROR att jag går ner, sakta med säkert! Jag KÄNNER mig inte jättetjock längre...Inte hela tiden iaf som det var tidigare.


Men jag tror att det jag faktiskt tycker är det bästa just nu är mitt humör. Det är jobbigt o påfrestande att gå omkring o vara irriterad hela tiden. Att nu gå omkring o må bra är så jävla underbart. =)


Minnet...ja det är nog helt återställt! Äntligen! Jag behöver inte skriva upp längre. Jag kommer ihåg. Däremot märker jag att det är svårt att komma ihåg saker ifrån tiden då minnet var mer eller mindre borta.


Nu somnar jag snart! =)


//Kathy



Ovido - Quiz & Flashcards