Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Kathy Överby Nilsson - 16 augusti 2013 21:56

På måndag börjar det nya livet. Hurra! Först å främst börjar skolan igen. Den minsta börjar förskolan. Tiden går fort. Men det som även ska hända i mitt liv är motion. Blir så mycket enklare när rutinerna kommer igång på riktigt igen. O jag längtar. Jag har ju nu oxå även börjat gå ner i vikt igen. Vilket jag tycker är roligt. Får på mig kläder som jag inte kunnat haft på flera månader. Och iochmed viktnedgången så ser jag tydligt det lösa skinnet på magen. Har inte varit så jättetydligt under tiden som jag gick upp i vikt. Jag vill ogärna lägga mig på operationsbordet igen. Vet ju att det drog ihop sig ganska rejält förra gången jag "tränade". Så jag har lite förhoppningar.... :)Får nog börja lite försiktigt... Vet att jag kan bli lite väl ivrig... då blir det bara ont istället. Springkläderna ligger o bara väntar på att bli använda.. springskorna står i hallen o är ivriga att få bli använda igen! Jag är nästan helt klar för joggingturer.. kvar är hörlurarna.. Men det är ju en smal sak. Idag har jag även börjat på en penicillin kur. Har gått nån vecka o varit trött o sliten. Tog mig till slut i kragen o kontaktade sjukvården. Fick ta ett blodprov. Visade sig vara kanonbra. Men vad är då anledningen till min trötthet? Fick åka tillbaka till lab o ta ett helt gäng med rör. En timme efter att jag kommit hem ringde "min" underbara sköterska. Jag hade en infektion. Så det blev en kur på fem dagar. Infektionen KAN ju vara anledningen. Jag hoppas det. Har gått o inbillat mig det värsta. I min ålder ska man inte vara sliten... men det bör ju snart märkas om infektionen är boven!! :))//Kathy

Skapa flashcards