Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Kathy Överby Nilsson - 21 februari 2014 09:30

Nu blir jag lite smått irriterad på mig själv. Skrev ju i förra inlägget om de där jeansen jag köpte på Kappahl. Snygga jeans! =) Köpte dem i strlk 38 fast de satt som ett korvskinn. Vet ju att de töjer sig då det är stretch.....men va fasen!!?!?!?! Skulle visst ha köpt 36!!!!! =( Hade på mig dem igår...o de hänger i rumpan.... (den jag tydligen inte har enligt de två F:en)

Undrar om man får byta till en mindre storlek när man haft på sig dem....tror inte det egentligen..... får tvätta dem i 90 grader.....


Så vad lärde jag mig av detta? Köp alltid en storlek mindre än man tror när det gäller stretchjeans..... Vilket jag trodde att jag lärt mig sen tidigare......


Under helgen så jobbar jag!! Hurra!! =) Jag tycker ju om att jobba....mindre kul att ha delade turer, vilket jag har både lördag o söndag... Men men....bra arbetskamrater o härliga boenden så är det lixom inga problem.

När det gäller mitt matintag så är det ju fortfarande så att det funkar mycket bättre när jag jobbar.


Nä nu ska vi nog göra oss klara för dagen...! =)


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards