Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Kathy Överby Nilsson - 14 mars 2014 20:22







   


Ja då har ÄNTLIGEN klänningen kommit!!! =) Jag var ju jätterädd att den skulle vara får stor...den kanske kunde ha varit mindre...men det går!! =)

Men jag förstår ju att jag får hitta väldans bra underkläder till . En kläminunderklänning eller så! Nu ska det hittas skor, underklänning och typ en bolero eller liknande... =)


I övrigt är allt som vanligt. Våren är verkligen här. Sitter just nu och hör hur regnet öser ner. Och med detta kommer ju vårkänslorna som i mitt fall handlar om en ny vårjacka först o främst. Jag vet inte när jag köpte en ny jacka sist. Vårkänslor betyder oxå att jag vill ut o gå igen. Det är inte så kallt...även om vi har haft en mild vinter har det varit kallt för mig. Så nu känns det verkligen underbart! =)


Nu ska jag tydligen fortsätta att titta på Lets dance (som jag inte vill)


Hej å hå!


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards