Alla inlägg den 30 januari 2015

Av Kathy Överby Nilsson - 30 januari 2015 07:50

Förra veckan kunde jag inte gå på Tabatan... Hade ett möte som var prioriterat. Så helt plötsligt fick jag inget för mig på en hel vecka... =( Massa jobb blev det istället. Så RÖRT på mig har jag gjort, men inte på rätt vis!! Jag behöver ha någon som sparkar igång mig varje dag!! Nån som nästan står ute o väntar på mig!! =)


Men igår då jädrar var det Tabata igen. O FY FAAAAAN va slitsamt det var!!! De har dessutom nya övningar. Alla klarade jag inte.... =( Men nu har jag en ny strategi.... i en "omgång" gör vi 4'2 övningar....och de som är jobbiga kör jag hårt 2 och 4... =) Jag utmanar mig själv hela tiden.


Igår var dessutom ingen bra dag. Hade en "tjockisdag"!! Hatar dessa dagar!! 


Nä...jag har inte tid att sitta här...har en ledig dag...det ska städas o grejas innan lilla N ska hämtas vid 12..... Imorgon vankas det jobb igen...



//Kathy

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards