Alla inlägg under april 2012

Av Kathy Överby Nilsson - 9 april 2012 19:44

Ja nu var det en evighet sen jag bloggade. Har inte så mycket nytt att skriva om.


Påsken har som för de allra flesta handlat om mat, mat, mat!! Magen känns som en stor ballong. Mår inget vidare faktiskt. Mycket fet mat. Har lyckats att gå upp i vikt. =( Så nu får jag jobba på lite att gå ner. Har inte gått upp så mycket så att jag är över "min" gräns. Men om jag inte tar itu med det så kan det snabbt bli det...

Har börjat förstå att mina ynkliga kilon är ett STOORT problem för mig, men för omgivning så är det nästan så att man inte tar mig på allvar. Jag har gått upp så jag väger 57-58 kilo. Detta gör att jag får lite lätt panik!!! Och när jag pratar om det så får jag bara veta att det inte syns och att det inte gör nåt osv osv.....

Funderar lite på att ta en "flytvecka". Inte bara för att gå ner...utan även få bort all denna påskmat....rensa lite i rören.


I övrigt så är det snart 1 maj...då är det ny klänning som gäller igen. Ska ju upp på nån scen eller talarstol. =) Och som om detta inte var nog, jag ska hålla välkomstal till Värmlands S-kvinnor när de har årsmöte i Eda. =) Vilken ära!!! =)) Måste nog ha en ny klänning till detta oxå!!


Nä, nu har jag inte så mycket mer att skriva....


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards