Alla inlägg under september 2013

Av Kathy Överby Nilsson - 4 september 2013 22:36

Jag har ju nu kommit tillbaka till det gamla livet. Och det är alldeles underbart. Jag går o går o går!! Ibland två gånger om dagen. Och det har gett resultat! =)

Jag får återigen på mig kläderna jag hade i somras. Alltså ifjol!!! Inte alla....men men...

Inte längre så rund i ansiktet.


Nu tror jag ju inte att det ENDAST beror på att jag motionerar. Det har säkert även med att göra att jag har rätt mängd järn o B12 i kroppen nu. =)


Jag börjar numera dagen med en påse modifast. Sedan tar jag en promenad på ca 40-60 minuter. Äter som jag ska om dagarna. INTE KNÄCKEBRÖD. Inte ätit knäckebröd på HUUR länge som helst!! =) Saknar det inte ens. På kvällen försöker jag få till en motionsrunda till. Dricker Mycket vatten!! Mängder av vatten.


Magen som tidigare började hänga över linningen är nu på väg tillbaka till ursprungsplatsen. ;)


Problemet är ju fortfarande det lösa skinnet. Men nu ska jag ju även börja med situps....Min kära vän, A-K, tycker att jag även ska börja med armhävningar.....men det får nog vänta lite. Dessa situpsen har jag inte börjat med än.....börjar nog på söndag med dem....handlar ju om att få till en rutin!


Och om nån funderar på vad detta har gett i vikt, så har jag ingen aning. Väger mig inte längre. Inte gjort på evigheter....Här går vi på känn...


Så här ser jag iaf ut idag....  


 


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards