Direktlänk till inlägg 11 september 2010

=)

Av Kathy Överby Nilsson - 11 september 2010 18:41

Idag träffade jag bästaste Maria på köpcentret. Hon och hennes syster tyckte att jag skulle följa med in på Vero Moda för att prova byxor. VeroModa lixom?! Vet inte när jag köpte kläder där senast. Ganska längesen iaf. Lite lätt panik! Skulle prova ett par byxor i storlek 32 32. Här snackar vi tum!!! Ja jag följde väl med under protest!! Provade byxorna och de passade INTE!! Fast jag skulle säkert kunna knäppa dem om jag ansträngde mig..... Men kände inte att de var riktigt mig. Gick vidare till Kappahl. Maria och Emelie har en helt annan syn på mig än vad jag har! Ni skulle sett vilka byxor som kom fram....Och storleken sen! 42!! Jajaja....jag vet att systrarna kommer läsa detta och säkert kommentera!! De passade!! Visst!! MEN HUR FINT VAR DET???? Inte mycket!!

Bidde inga byxor!!


Igår var jag på tjejträff!! =) =) Alltid lika kul!! Men några ytterligare 20 kilo fick jag inte gå ner..... Hmmmm..... Gör jag ju som jag vill egentligen! =) Men brudarna trodde att jag då skulle se sjuk ut, och det vill jag ju inte!! Pratade med min älskade make om dessa 20 kilo. Han tyckte inte att jag skulle gå ner det. Men samtidigt sa han att jag går ner tills jag känner mig nöjd. Vi får se hur det blir. Kanske inte kommer att klara att gå ner mer än 8 lixom....Vem vet!!


Fick kläder av Maria!! Ett av alla plagg var en kort jeans kjol!! Tror att jag kommer att använda den mycket!! Den var så JAG!! Kastar in ett kort senare på vad fin jag blev ;-)


I förra inlägget skrev jag om att jag mådde illa på morgonen. Skrev oxå att jag skulle kolla över mina rutiner!! Jag har ändrat frukosten. Förut tog jag en drickyoghurt till frukost. Dessa dagar jag har mått illa har jag tagit knäckebröd. Så jag har gått tillbaka till drickyoghurten. Och mår redan mycket bättre!!


Nu blir det lördagsmys!!


//Kathy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kathy Överby Nilsson - 30 januari 2015 07:50

Förra veckan kunde jag inte gå på Tabatan... Hade ett möte som var prioriterat. Så helt plötsligt fick jag inget för mig på en hel vecka... =( Massa jobb blev det istället. Så RÖRT på mig har jag gjort, men inte på rätt vis!! Jag behöver ha någon som...

Av Kathy Överby Nilsson - 12 januari 2015 20:16

Nu sitter jag på golvet på min rosa yogamatta. SVETTAS!!    Har precis kört ett Tabatapass på ca 45 minuter... Via Youtube! Blir inte riktigt det samma som att vara i grupp, men det funkar. Klarade inte alla övningar. Men det är väl bara att fortsä...

Av Kathy Överby Nilsson - 11 januari 2015 19:32

Nu har det ju ändå gått några dagar sen Tabatan. Jag hade blivit sååå varnad för träningsvärk. O det ska Gudarna veta att jag har haft träningsvärk...men inte så illa som jag trodde. Redan på torsdag efter passet så hade jag värk lite här och var. ...

Av Kathy Överby Nilsson - 9 januari 2015 10:39


Ja då har man gjort ett Tabatapass. Det var slitsamt och jävligt kul! =) Helt klart kommer jag att fortsätta. Hade innan blivit mycket "varnad" för en träningsvärk från helvetet... Klart jag känner i kroppen idag att den gjort rörelser den inte rikti...

Av Kathy Överby Nilsson - 8 januari 2015 09:38

Har inte skrivit på evigheter!!! Så jag kände att det var dags nu =) Det är ju nu ett nytt år...jag ser verkligen framemot detta nya år. Jag har inga politiska uppdrag kvar. Har avsagt mig allt. Har heller inga fackliga uppdrag kvar. Jo, jag sitter...

Ovido - Quiz & Flashcards