Alla inlägg den 31 december 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 31 december 2011 00:54

De flesta människor brukar ju vid den här tiden på året gå igenom vad som hände under det gångna året.....Om inte alltför länge är det ju ett nytt år. =)


Jag har inte tänkt jättemycket på vad som har hänt. Men det kanske är bättre att tänka på vad som komma skall!! =) Fast som jag skrev i ett tidigare inlägg så kommer inte jag att avlägga några nyårslöften där jag ska ändra min livstil drastiskt. Det enda jag ska göra är att njuta av livet, utan att tänka på min vikt!! =)

Min kära vän A-K har nån förhoppning om att jag ska följa med henna att träna!!JAG??? Är ju lixom ingen träningsmänniska! Men kan ju vara med henne mentalt....hehehe!! Fast jag skulle verkligen behöva träna....både för kropp och själ. Jag började ju så bra i somras med mina promenader och mina joggingturer. Mådde otroligt bra!!! MEN, det här är världens sämsta ursäkt, tiden finns lixom inte. Skulle egentligen kunna gå ut varje helg. Då är vi hemma både jag och maken. Skulle kunna röra mer på mig mellan de olika mötena. Får väl kanske börja prioritera det.....MEN märk väl....detta är inte ett nyårslöfte!! Jag gör som vanligt.....det jag känner för!! =)))


NU kom jag på en sak som jag kanske borde ha som nyårslöfte!!! Fått idag höra av en av mina vänninor att jag försummat dem. Hmmm....! Det är väl inte helt otänkbart att det är så......!! Så jag kan ju bli bättre på att svara på sms, ringa upp och umgås med mina vänner!! =) Detta gäller väl även min bror.....kanske....!


Jaja....så för att vara kvinnan som inte avlägger nyårslöften så finns det ju trots allt saker jag kan bli bättre på!! =)) Tex så finns det ett ord som jag inte använder FÖR ofta......ordet NEJ! DET borde jag bli bättre på!!


Hoppas Ni alla nu får ett bra 2012!!


GOTT NYTT ÅR!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards