Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 2 mars 2011 08:47

Nu går jag inte varken upp eller ner i vikt. Står still!! Och det tycker jag faktiskt är bra. Som jag skrivit tidigare så har det blivit massa löst skinn....eller massa....inte riktigt  sant. Vi pratar inte jättemängder....

På magen så är det lixom streck...men det börjar dra ihop sig.


Jag känner mig nöjd med livet i stort. =) Har flyttat till en lägenhet som är MIN egen. Nja...jag hyr den ju. Men den förra tog jag ju över efter min mor. Nu har jag fått gjort iordning lägenheten själv. Så den passar mig!! Och det blir så bra!! =))

Idag ska jag ta itu med garderoberna.....sen ska jag försöka hinna ner i gamla lägenheten och hämta mer småsaker, innan jag ska på möte......


Angående det nya kapitlet i mitt liv så tror jag att det har funkat ganska bra. Igår kom en bekant fram och frågade vart jag tagit vägen.....Och jag svarade trevligt och log..... =)) Framsteg!!! =))


Kom precis på en sak....jag har fått ändrat mina morgonrutiner.....innan op så började jag nog dagen med att röka....idag måste jag äta först!! Röka sen!! Även det framsteg!!!!! =))


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards