Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Kathy Överby Nilsson - 3 augusti 2011 22:38

Tror inte ens att gåandet är ett ord i svenska ordlistan, men nu har jag ensamrätt på ordvalen i min blogg så då får det heta så!! =))


Det har varit lite stillsamt med gåandet i några dagar av mycket privata skäl som jag inte ens tänker delge er. HA! Det är inget hemskt och inget farligt!! Utan bara privat. Men hur som helst så har jag sätt igång igen. Och det känns helt jävla underbart!! Idag tog jag en ny sväng som jag förmodade skulle vara längre än den förra. Måste ju utmana mig själv hela tiden..... =) Denna turen tog ca 15 minuter längre än den andra. Men grejen är den att jag tror att jag börjar få mer ork så jag går så mycket fortare. Jädrans vad sliten jag blev. Svetten bara forsade!! Underbart!!!! =)) Och tänk bara vad mycket ork jag får av detta!! Jag mår så himla bra!! =))


Jag måste få säga det att jag mår oförsämt bra!! Min man tycker fortfarande att jag är lite fåfäng ....men det är smällar man får ta. =))


Kollade mitt BMI här om dagen. Och det ser mycket lovande ut. Det ligger nu på 22!! Jag har ju fortfarande som mål att väga 55 kilo. Men känner ingen panik. Paniken skulle däremot komma om det visade sig att jag började gå upp i vikt. Vilket man tydligen kan komma göra. Hujedamej!! Jag får vara aktsam!!! Ibland funderar jag på om det har gått för långt. Igår stannade jag upp framför spegeln och tyckte att jag var tjock i ansiktet. MEN om jag skulle vara mindre skulle det ju nästan inte vara nåt kvar. Tur att jag ibland kommer till insikt!!! =))


Nä! Det var allt för nu!


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards