Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Kathy Överby Nilsson - 4 februari 2013 14:11

Jag är sjuk!! Och det är ju aldrig roligt, men det här gången är det riktigt skitjobbigt. Har legat sedan förra söndagen. Blev lite piggare en dag eller två, sen kom febern igen.

Verkar ju aldrig gå över!!! Näsan är täppt, hostar och denna förbannade febern. Vore det inte för den jävla febern skulle jag kunna jobba. Men orkar nästan inte ens tänka jobb. Är helt färdig!!!

Under veckan som var hostade jag så jag var helt säker på att jag snart hostar i sönder revbenen. Men det gick bra! =)

Något positivt är ju att jag slutat röka. Har inte rökt sen i torsdags!! =))

Och de flesta känner ju till att jag lever på knäckebröd. Men det vill jag inte ha längre. Måste hitta nåt annat jag kan äta. Har fått förslag på yoghurt. Har inte testat än. Lustar inte på mat så där jättemycket. Eller...jo jag ligger och fantiserar om mat. Igår ville jag ha kebabrulle. Idag vill jag ha kyckling och pasta.


Önskar att jag snart bir pigg!!!!! Orkar inte ligga här längre!! Vill handla själv!! Hatar detta!!!!


Men jag är ju rökfri!! =)


//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards