Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Kathy Överby Nilsson - 8 januari 2015 09:38

Har inte skrivit på evigheter!!! Så jag kände att det var dags nu =)

Det är ju nu ett nytt år...jag ser verkligen framemot detta nya år. Jag har inga politiska uppdrag kvar. Har avsagt mig allt. Har heller inga fackliga uppdrag kvar. Jo, jag sitter ju kvar som ersättare i styrelsen. Annars inget! Så vad ska jag hitta på detta år? Jag som har så fruktansvärt mycket energi.... Jag har naturligtvis en plan ;)


Det första halvåret ska jag bara ägna åt mig själv o barnen. Inte att vi ska låsa in oss...nääää, vi ska umgås o ha det trevligt. Jag kommer försöka ta upp kontakten med mina icke politiska o icke fackliga vänner. Många har fått stå tillbaka =(

Men framför allt så ska jag börja tänka på mig själv!! Redan idag ska jag o den lilla ljusa från jobbet på Tabata. Det är nån träningsform. Jag har ALDRIG varit på träning. ALDRIG!!! Det ska bli SÅÅÅÅ kul. =)

Kommer troligtvis ha en sjuhelvets träningsvärk imorgon...men det är smällar man får ta. Jag ser verkligen framemot ikväll. 
Jag och den lilla ljusa jobbar helgen ihop...och vi börjar kvällen imorgon. Våra andra helgpolare har sagt att de inte vill höra ett ord om att vi ha träningsvärk... ;) Vet inte riktigt om jag kan leva upp till det, men nog faaan ska jag försöka att inte visa med en min att jag har ont....för det är jag säker på att jag har... =)


Vad ska hända den andra delen av året...? Jag återkommer med det =)


//Kathy

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards