Alla inlägg den 4 november 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 4 november 2010 20:50

Idag har jag för första gången bett om hjälp i en klädaffär!! Och människan kommer med kläder i strl 40!!! Jaja...tänkte jag!! Jag ska prova får hon se att hon har fel!! Hmmmm.....JAG hade fel!! Den passade!! Men jag köpte den inte! Det var en tunika...


Träffade bästaste brudarna på köpcentret idag. Efter massa prat så gick vi i affärer. Hittade en grå stickad klänning på H&M i strl M!! =)))


Har varit borta hela veckan. Hunnit med en tur till Ullared. Och jädrar vad vi körde vilse på vägen hem!! Men efter många om och men så kom vi hem. Om jag handlade nåt?? Inte så mycket!! Lite julklappar och underkläder!! Och en klänning till mig. Och massa strumpor och strumpbyxor!


Denna vecka jag har varit borta har jag gått ner ytterligare 1 kilo. Ska genast kolla BMI.

Det var nu på 28.5 Alltså fortfarande enligt systemet överviktig!!


Nej nu är jag så trött!! Skriver mer imorgon!!



//Kathy

Ovido - Quiz & Flashcards