Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Kathy Överby Nilsson - 27 oktober 2010 22:37

Jag har varit sjuk!!! Nästan döende!! Eller egentligen så har jag haft feber och tappat rösten. En förkylning. Piggare nu.


Idag har jag köpt mig en svart kjol på H&M. =))) Jag har letat efter en svart kjol ett tag. Och nu hittade jag den!! Nu ska jag bara fundera på vad jag ska ha till....

Idag har jag haft på mig en grå tröja som jag inte kunnat haft på flera år. Och då när jag köpte den var den tajt. Det var den inte nu. =)) Kul!!

Tänkte jag kunde ha den till kjolen, det blir nog bra.


Idag köpte maken ett nattlinne till mig. Från Cubus, storlek M. På nattlinnet så är det en kanin och texten: Home sweet home!! =) Han vill nog ha mig hemma!!! Till detta fick jag även ett par låånga strumpor med "ull" inuti. Han hade t.o.m lyckats att matcha dessa två. De går i lila. Underbara Älsklingen min!! =))


Får lägga in kort senare på både kjol och kläderna från maken.


Nu en rök sen sängen.


//Kathy


Ps. Fick brev från Torsby idag, ska ta 10 rör blod inför samtal med läkare./Ds

Ovido - Quiz & Flashcards