Direktlänk till inlägg 9 oktober 2010

Underbar familj =))

Av Kathy Överby Nilsson - 9 oktober 2010 21:27

Jag har gift in mig i en Underbar familj. Nyss kom min svägerska in med presentkort på Köpcentret. Detta för att jag har fyllt år!! Jag trodde inte det!! Fyllde ju 35 år i slutet på september. Så just nu är jag 1200 kr rikare!!! =))) Jag frågade svägerskan vad jag ska köpa för pengarna, hon tyckte nog att jag skulle köpa mig kläder. =))) DET tycker jag ska bli kul!! =D Hmmm, vad ska det bli för kläder?? OJOJOJ.......gissa om jag kommer gå runt som ett yrväder!! Ska höra om svägerskan som kom med presentkorten följer med! =)

Vet inte om hon läser min blogg....

Men åhhhhhh vilken underbar familj jag har!!!! <3 <3


Idag hade vi familjemiddag....hela "min" familj utom tre. Maken alla barn och nästan alla barnbarn. Det var trevligt! På familjemiddagen kom även bonusdotterns nya pojkvän. Hade aldrig träffat honom förut. Blir ju lite nervös. Tänk om vi skulle skrämma bort honom?? Men jag tror det gick bra =)

Men det bästa av allt var att bonusdottern verkligen lyste av lycka!! =) Längesen jag har sett henne så lycklig!! Det är hon verkligen värd. Verkar som hon har fått en bra pojkvän, får bara hoppas att vi inte skrämde bort honom.


Till denna middag så ville jag ha en ny kofta. Gick in på kappahl och köpte en. I storlek 40/42. My God alltså! =)) JAG EN 40/42a!!! =))


Min bonussons flickvän, snart fru, frågade hur mycket mer jag tänkte gå ner. 20 kilo svarade jag. Det tyckte inte hon....Vi får se...jag har skrivit det förut...det blir vad det blir!!!


Nu ska jag fortsätta att göra inget, detta inlägg handlade inte så mycket om min viktnedgång....men men


//Kathy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kathy Överby Nilsson - 30 januari 2015 07:50

Förra veckan kunde jag inte gå på Tabatan... Hade ett möte som var prioriterat. Så helt plötsligt fick jag inget för mig på en hel vecka... =( Massa jobb blev det istället. Så RÖRT på mig har jag gjort, men inte på rätt vis!! Jag behöver ha någon som...

Av Kathy Överby Nilsson - 12 januari 2015 20:16

Nu sitter jag på golvet på min rosa yogamatta. SVETTAS!!    Har precis kört ett Tabatapass på ca 45 minuter... Via Youtube! Blir inte riktigt det samma som att vara i grupp, men det funkar. Klarade inte alla övningar. Men det är väl bara att fortsä...

Av Kathy Överby Nilsson - 11 januari 2015 19:32

Nu har det ju ändå gått några dagar sen Tabatan. Jag hade blivit sååå varnad för träningsvärk. O det ska Gudarna veta att jag har haft träningsvärk...men inte så illa som jag trodde. Redan på torsdag efter passet så hade jag värk lite här och var. ...

Av Kathy Överby Nilsson - 9 januari 2015 10:39


Ja då har man gjort ett Tabatapass. Det var slitsamt och jävligt kul! =) Helt klart kommer jag att fortsätta. Hade innan blivit mycket "varnad" för en träningsvärk från helvetet... Klart jag känner i kroppen idag att den gjort rörelser den inte rikti...

Av Kathy Överby Nilsson - 8 januari 2015 09:38

Har inte skrivit på evigheter!!! Så jag kände att det var dags nu =) Det är ju nu ett nytt år...jag ser verkligen framemot detta nya år. Jag har inga politiska uppdrag kvar. Har avsagt mig allt. Har heller inga fackliga uppdrag kvar. Jo, jag sitter...

Ovido - Quiz & Flashcards